Rolul proiectelor CSR în succesul companiilor

În data de 13 decembrie 2013 a fost organizată ultimul eveniment al semestrului în cadrul Programului MCC-GTK Leadership. Tema prelegerii a fost: „Is corporate communications the magic tool to win support from stakeholders?”. Invitatul evenimentului a fost Bálint Molnár, manager de marketing şi comunicaţii la EIT ICT Labs Budapest şi leader al specializării de mass media şi comunicare la Mathias Corvinus Collegium. Erzsébet Felméri, PR coordinator la MOL Romania, a participat şi ea la eveniment, prezentând în cadrul seminariilor detaliile activităţilor CSR ale companiei.

În cadrul prelegerii publice Bálint Molnár a vorbit în general despre CSR, incluzând modul în care se realizează un astfel de proiect şi modul în care această activitate trebuie comunicată publicului. Toate acestea au fost exemplificate cu proiecte reale de CSR pe baza experienţelor proprii ale invitatului.

Membrii GTK au vorbit despre programele lor preferate de CSR şi în ce tip de proiect ar vrea să se implice. După toate acestea, lucrând în echipe de  patru persoane, studenţii au elaborat câte un proiect de CSR pe echipă. Printre ideile sudenţilor se enumera realizarea drumurilor de biciclete, curăţarea parcărilor de pe marginea şoselelor aglomerate şi înfinţarea unui colegiu profesional pentru studenţi talentaţi. Studenţii au definit grupurile de interes şi problemele ce s-ar putea apărea în cursul realizării proiectului. În elaborarea ideilor, studenţii au fost ajutaţi de persoanele invitate.

Pe această cale dorim să-i mulţumim lui Bálint Molnár și Erzsébet Felméri pentru cursurile şi seminariile excepţionale!